lördag 24 juli 2010

Som julafton!


Inte allt för många svordommar senare hade jag byggt ihop den, taket var jag dock lite för kort för, till och med med stege.

Denna fina paviljongen ska stå nere till höger i bilderna under björken och jag är såååå glad!

Men jag gjorde en "mindre" felberäkning om storlek och konstruktion på denna fina paviljong och brydde mig inte riktigt om VAR jag skruva ihop den. Nu måste vi nog va minst fyra personer för att ens få in den i hörnet där den ska stå! och som alltid kan jag ju inte vänta med nånting men blir så illa tvungen eftersom jag definitivt inte kan göra det helt själv, störigt.

Hade jag byggt den på rätt ställe hade jag kanske kunnat hänga ut från björken och sätta på taket... hmm... kanske ska gå ut igen ändå... eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...