söndag 14 april 2013

Keramikpysselsugen.

Ja, nu kan jag snart inte hålla mig längre! Som ni säkert märkt har det varit minst sagt lite passivt i keramikverkstaden. Tiden har helt enkelt inte räckt till. Det gör den inte nu heller men nu börjar jag bli riktigt sugen. Köksprojektet börjar man kunna se ett slut på och då vill  jag ha nya tallrikar färdiga och kanske lite fina muggar. En hel servis helst.

Men verkstaden ser mer ut som ett grustag. Efter att köket reonverats som är ovanför har halva innertaket ramlat ner och jag har massor att städa innan det kommer va kul att vara där igen. Därför tänker jag att det nog är smart att vänta tills allt bankande ovanpå är färdigt. Men snart så, hoppas jag kunna dela med mig av lite ny keramik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...