tisdag 25 september 2012

Keramikverkstad utanför mäklarannons.

Det är ju inte direkt några mäklarannonsbilder som dyker upp i denna bloggen, det är ju nästan pinsamt ibland. Men så går det när man försöker ta bilder (med en iPhone) i en mörk källare, i ett hus som är väldigt långt ifrån att vara en mäklarannons. Men trots detta så kommer här en bild! på den blivande keramikverkstaden som faktiskt, as we speak, är i princip färdig. Om man bortser från ett stort vägguttag som ska flyttas på grund av att jag inte överanalyserade var det skulle sitta (som jag alltid brukar). Jag har tvättat väggarna två gånger med mögeltvätt och två gånger med klorin. Lite overkill kanske kan man tycka. Men det kryper i hela mig när jag tänker på att väggarna har "levt" och att jag faktiskt kommer tillbringa hyffsat mycket tid där nere. Så när väggarna fått vara dränerade, tvättade och torra ett tag ska det målas vitt och fint. Så länge får det se ut som det gör. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...