fredag 23 mars 2012

Om ändå dygnet hade fler timmar.

Än en gång har bloggen blivit lite lidande för en jobbperiod. Jag hoppas få upp  lite nytt inom kort! Pysslandet har också blivit lidande och av nån outgrundlig anledning blir idéerna fler än nånsin då..

- Hönshusidén har blivit godkänd av husets regering så förhoppningsvis bär det snart av till sågverket.
- Vill sticka en halsduks-ring (?) på quick kniten av en massa fint garn jag fått.
- Jag vill hitta billiga ballerinaskor och virka små dekorationer till dem.
- Smyckesidéerna verkar aldrig ta slut och jag har bara så svårt för att bestämma vad jag ska göra.
- Hästpyssel-inlägget har verkligen blivit populärt och jag har planer på att göra fler pannband och sy fleecetäcken så alla hästpysselläsare - håll ut! Det kommer mer.
- Har även börjat planera för trädgården detta året - massa gott till hönsen ska odlas. Förhoppningsvis kan jag använda dem som ogräsrensare också!
- En häck ska komma på plats. Bara att välja vilken ger mig magont med allt man kan välja men just nu lutar det åt avenbok men det hinner väl ändra sig 20 gånger innan den ska ner i marken.
- Huset ska ju dräneras - mindre roligt men blir otroligt skönt när det väl är gjort. Källaren är ju något av en katastrof och allt möjligt verkar kunna växa där nere som det är nu.

Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst men jag hoppas ni vill följa med på våra små äventyr i vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...