onsdag 15 augusti 2012

Keramikverkstadsplaner.

Ugnen är på plats i tvättstugan som nu ska bli keramikverkstad. I alla fall ena delen. För de som inte helt hänger med och undrar vad som hände med de andra två jag faktiskt gjort så kommer här en förklaring. Först var det garaget som skulle bli verkstad, denna höll inte riktigt för vinterkylan och blev senare övertagen av både höns och verktyg. Den andra som var pannrummet blev faktiskt till något som kan likna en verkstad men tyvärr inte min. Så nu ger jag mig på mitt tredje försök. Kanske kommer den bli historiens minsta keramikverkstad, men det ska bli en verkstad och den ska bli min. Så de få minuter man får över i ett hektiskt liv lägger jag på att lite i taget ta ner panel och gips. Och ja, panel och gips verkar va något som aldrig tar slut i vår källare. Men vi kämpar på! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...